Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Baby Piggies

Η Ζοχανούλα μου 5 ημέρες πριν γεννήσει 4 μωρά
Πόσο υπέροχο μπορεί να είναι το θέαμα των μικρών την στιγμή της γέννας...
Πόσο υπέροχο μπορεί να είναι να βλέπεις τα μικρά να τρέχουν πέρα δώθε στο κλουβάκι τους.
Όσο υπέροχο όμως και αν είναι υπάρχουν αρκετοί κίνδυνοι.
Η ιστορία της εγκυμοσύνης της Ζοχανούλας λίγο πολύ γνωστή..Μάθαμε για το φύλο της στην επίσκεψη μας στον κτηνίατρο και εφόσον ζούσε ήδη με αρσενικό στο ίδιο κλουβί ήταν αναπόφευκτη η εγκυμοσύνη.
Από την ώρα θυμάμαι που γύρισα τότε σπίτι από τον κτηνίατρο η πρώτη μου έννοια ήταν να μπω στο
internet και να βρω και την παραμικρή πληροφορία για την εγκυμοσύνη των ινδικών χοιριδίων που θα με βοηθούσε να φροντίσω όσο καλύτερα μπορούσα την μικρή μου.Τα αποτελέσματα της έρευνας που έκανα δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικά θα έλεγα αντιθέτως αγχώθηκα περισσότερο.
Τα ινδικά χοιρίδια ΔΕΝ πρέπει να τα ζευγαρώνουμε εις γνώση μας.Η εγκυμοσύνη των ινδικών χοιριδίων κρύβει τόσους κινδύνους για το θηλυκό μας όσο και για τα μωράκια.Με τον μεγαλύτερο κίνδυνο βέβαια να χάσουμε και την μαμά και τα μωρά!Έχω γράψει κάποιες από τις πληροφορίες που έχω συλλέξει σχετικά με την αναπαραγωγή/εκτροφή των ινδικών χοιριδίων,την φροντίδα ενός ινδικού χοιριδίου που κυοφορεί καθώς και την για την φροντίδα των μωρών.Ριξτε εδώ μια ματιά.

Μια ερώτηση που βλέπω παντού σε
groups/forums και που εγώ η ίδια αναρωτήθηκα είναι πως μπορώ να καταλάβω εάν είναι έγκυος..Η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολο να το καταλάβουμε ειδικά στις αρχές..Η εγκυμοσύνη κρατάει από 59 έως 73 μέρες. Εάν δεν πάει κάποιος σε κτηνίατρο να το επιβεβαιώσει το σίγουρο είναι πως θα δει σημαντική αύξηση βάρους και τον τελευταίο καιρό μπορεί να παρατηρήσει κινήσεις στην κοιλίτσα του θηλυκού για παράδειγμα προσωπικά είδα όντως την κοιλίτσα της Ζοχανούλας να πάλλεται και για να πω την αλήθεια μου ανατρίχιασα λίγο και φοβόμουν πως θα νιώθει άσχημα η Ζοχανούλα μου γιατί ήταν που ήταν σαν φούσκα η κοιλιά της είχε και τα μικρά να κλωτσάνε.Σύμφωνα με τον Peter Gurney μπορούμε να καταλάβουμε και όταν πια είναι σχεδόν έτοιμο να γεννήσει το θηλυκό μας.
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό..και αυτό γιατί έτυχε να είμαι μπροστά την ώρα της γέννησης των μικρών της Ζοχανούλας μου.
Η γέννηση των μικρών
Ημέρα Σάββατο και ώρα 3 το μεσημέρι να τρέχω στο σπίτι να προλάβω να ετοιμαστώ για να πάω σε ένα γάμο και εκεί που όλα κυλούσαν σχετικά ήρεμα ( όσο ήρεμα μπορούν να κυλούν τα πράγματα δηλαδή όταν μια γυναίκα ετοιμάζετε και ειδικά για γάμο) μπαίνω στο δωμάτιο να δω την Ζοχανούλα και τον Peti μου. ...
Και την Ζοχανούλα μου μέσα στο σπιτάκι της,όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, να καθαρίζει ένα μικρό....
Σόκ... Κάθισα ήρεμα (όσο μπορούσα ) χωρίς να κάνω θόρυβο και τρομάξω την Ζοχανούλα μου και απλά την χάζευα ( μόνο τα κλάματα που δεν έβαλα) ! 
Βγαίνω από το δωμάτιο και τρέχω να πάρω την φωτογραφική να τραβήξω videaki..Κατάφερα να τραβήξω βέβαια αλλά από το άγχος μου και την υπερένταση που είχα εκείνη την ώρα η κάμερα πήγαινε πάνω κάτω με αποτέλεσμα να την κλείσω και να συνεχίσω να κοιτάω με την ηρεμία μου. Δείτε το video που τράβηξα :


Εννοείται πως έχω κάνει zoom στην κάμερα και δεν ήμουν τόσο κοντά και αυτό για να μην την τρομάξω. 
Κάθισα λοιπόν να την χαζεύω να καθαρίζει τα μικρά και ξαφνικά ξεκίνησε να συμπεριφέρεται περίεργα.. Άφηνε τα μικρά ανά διαστήματα μόνα τους πήγαινε σε μια γωνία και σηκωνόταν ξαφνικά στα δύο ποδαράκια της λες και είχε λόξιγκα. Αυτό το έκανε ανά διαστήματα δεν το έκανε συνέχεια και τα μικρά έτρεχαν να κρυφτούν κοντά της οπότε δεν υπέθεσα πως θα είναι κάτι σοβαρό αλλά είχα την ανησυχία! Αφού πέρασαν 2 ώρες από την ώρα της γέννησης των μικρών εγώ έπρεπε να φύγω για τον γάμο αλλά πως θα άφηνα τα μικρά και την Ζοχανούλα μονά τους σπίτι? Έτσι λοιπόν αν έχεις αδέλφια που σε αγαπάνε θυσιάζουν το Σαββατόβραδο τους για να κάνουν babysitting σε χοιρίδια!
Ο αδερφός μου λοιπόν ανέλαβε τον ρόλο να προσέχει τα μικρά μέχρι να γυρνούσα εγώ σπίτι.Μετά από μία ώρα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει πως ένα από τα μικρά δεν κουνιέται καθόλου και ότι μάλλον είναι νεκρό.

Δεύτερο ΣΟΚ..Όταν γύρισα πια σπίτι ξημερώματα τρέχω στο δωμάτιο να δω τι έχει συμβεί!Η Ζοχανούλα μου είχε γεννήσει και ένα τέταρτο μωράκι αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε!Δεν ξέρουμε εάν το μωράκι γεννήθηκε νεκρό ή αν δεν τα κατάφερε στην πορεία το σίγουρο είναι πως η Ζοχανούλα μου το είχε καθαρίσει κανονικά από την μεμβράνη αλλά δεν είχε φάει τον πλακούντα.Το πήρα λοιπόν το μικράκι και βγήκα ξημερώματα έξω ( σαν την τρελή ) να πάω να το θάψω σε ένα κηπάκο κοντά στο σπίτι μου. ( Είναι αμαρτία να πετάμε ζωάκια στα σκουπίδια προτιμήστε όλοι να θάβετε τα ζωάκια είτε είναι δικά σας είτε ένα αδέσποτο ναι ακόμα και αδέσποτο και αυτά ψυχούλες είναι) Η Ζοχανούλα λοιπόν έκανε αυτόν τον λόξιγκα επειδή ζοριζόταν να βγάλει το μικράκι. Τι μου έμαθε αυτή η ιστορία λοιπόν εμένα.. Οποιαδήποτε περίεργη συμπεριφορά μπορεί να κρύβει κάτι σοβαρό από πίσω, θα μπορούσα να είχα χάσει και την Ζοχανούλα μου μετά από αυτήν την επιπλοκή στην γέννα!

Στις μέρες που ακολούθησαν η Ζοχανούλα μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά..έχασε αρκετά κιλά, τα ποδαράκια της σαν να δυσκολευόταν που περπατούσε και είχε και 3 μικρά ανά διαστήματα να την στριμώχνουν στην κυριολεξία για να θηλάσουν! Βέβαια με το πέρασμα των ημερών και με αρκετή φροντίδα από πλευρά μου με φρέσκα λαχανικά για Vit c και άφθονη αγάπη ανέκτησε δυνάμεις και κατάφερε να απογαλακτίσει τα μικρά της με απόλυτη επιτυχία!Πλέον τα μικρά, 2 θηλυκά και 1 αρσενικό, είναι 8 μηνών χαίρουν άκρας υγείας και μας τρελαίνουν καθημερινά! Αντίστοιχα και η Ζοχανούλα μου είναι μια παχουλή κουκλίτσα.

Οπότε καταλήγουμε πως το διάβασμα, εάν θέλουμε να είμαστε υπεύθυνοι απέναντι στο ζωάκι μας ,είναι το πιο βασικό..
Έτσι και εγώ έκατσα ώρες/μέρες μπροστά στον υπολογιστή μου να διαβάσω,να ρωτήσω ανθρώπους με ανάλογη εμπειρία και να φτιάξω το δικό μου αρχείο και  να είμαι όσο πιο πολύ μπορούσα προετοιμασμένη για όλα..Βέβαια την ώρα που βλέπεις την γέννηση των μικρών τα ξεχνάς όλα αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Eάν όλες αυτές οι πληροφορίες στα τρόμαξαν όπως τρόμαξαν και εμένα τότε που τα διάβαζα τότε είναι καλύτερο να σκεφτείτε πριν ζευγαρώσετε ένα ινδικό χοιριδιο!
Φροντίστε να κρατάτε χωριστά τα αρσενικά χοιρίδια από τα θηλυκά και αν τα έχετε κάποια στιγμή μαζί στον ίδιο χώρο τότε φροντίστε να είναι κάτω υπό την επίβλεψη σας.
Μην επιτρέψετε να ζευγαρώσουν χοιρίδια με συγγενικό αίμα και μην επιτρέψετε να ζευγαρώσει χοιρίδιο με κάποια σωματική ανωμαλία!
Δεν σημαίνει πως όλα σε μια εγκυμοσύνη θα πάνε στραβά αλλά και μόνο η ταλαιπωρία που περνάνε είναι αρκετή για να μας αποτρέψει!!Ας αφήσουμε λοιπόν την αναπαραγωγή τους στους έμπειρους εκτροφείς..( σπανίζουν στην Ελλάδα )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...